آ
-
آموزش راهبردهای فراگیری زبان
پژوهشی پیرامون آموزش و بازخورد صریح راهبردهای فراگیری زبان: بررسی سن فراگیران [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
آموزش زبان
آموزش زبان به کمک قصه [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
آوای میانجی
بررسی کتابهای درسی سال تحصیلی 88 – 87 دورۀ ابتدایی از نظر میزان هماهنگی در استفاده از آوای میانجی /j/ به شکل حرف «ی» یا همزه «ء» [دوره 2، شماره 1، 1388]
ا
-
ادبیات
نقد تفسیری یا نقد توصیفی؟ (تأثیر نقد بر خلاقیت های ادبی) [دوره 2، شماره 1، 1388]
-
ادبیات شفاهی
آموزش زبان به کمک قصه [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
اراده و تصمیم
مبانی تئاتر ارسطوئی با استناد به نمایشنامۀ «ادیپ شهریار» اثر سوفکلس [دوره 2، شماره 1، 1388]
-
استعارة باززایی
مرگ یا جاودانگی تحلیلی روانکاوانه از غزلیات ویلیام شکسپیر [دوره 2، شماره 1، 1388]
-
استغراق
مبانی تئاتر ارسطوئی با استناد به نمایشنامۀ «ادیپ شهریار» اثر سوفکلس [دوره 2، شماره 1، 1388]
-
اضطراب
در جستجوی شبکه های تصویری و کلامی متن بیگانه اثر آلبر کامو [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
انسجام کلام
نقد وبررسی ترجمۀ آلمانی قرآن رودی پارت [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
انگیزه ی بیرونی
انگیزه و نقش آن در رفع یا کاهش خطاهای زبان آموزان [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
انگیزه ی درونی
انگیزه و نقش آن در رفع یا کاهش خطاهای زبان آموزان [دوره 2، شماره 2، 1388]
ب
-
بازخورد صریح
پژوهشی پیرامون آموزش و بازخورد صریح راهبردهای فراگیری زبان: بررسی سن فراگیران [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
بازنمایی چند رسانهای
بررسی تاثیر حافظه کوتاه مدت بر توانایی یادگیری واژگان زبان انگلیسی فراگیران فارسی زبان از طریق تلفن همراه [دوره 2، شماره 2، 1388]
پ
-
پیرنگ
مبانی تئاتر ارسطوئی با استناد به نمایشنامۀ «ادیپ شهریار» اثر سوفکلس [دوره 2، شماره 1، 1388]
ت
-
تجزیه و تحلیل مقابلهای
بررسی سیر تحول زبانشناسی مقابلهای [دوره 2، شماره 1، 1388]
-
تخیل
فضا و کارکرد تخیل در اثر ژان ژیونو : شاه سرگرمی ندارد [دوره 2، شماره 1، 1388]
-
تراژدی
مبانی تئاتر ارسطوئی با استناد به نمایشنامۀ «ادیپ شهریار» اثر سوفکلس [دوره 2، شماره 1، 1388]
-
تراژدی
در جستجوی شبکه های تصویری و کلامی متن بیگانه اثر آلبر کامو [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
ترس
در جستجوی شبکه های تصویری و کلامی متن بیگانه اثر آلبر کامو [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
تکواژ
بررسی کتابهای درسی سال تحصیلی 88 – 87 دورۀ ابتدایی از نظر میزان هماهنگی در استفاده از آوای میانجی /j/ به شکل حرف «ی» یا همزه «ء» [دوره 2، شماره 1، 1388]
-
تلطیف (گذر) زمان
بینش همگن سازانه در متن نوشته های توصیفی امیل زولا: درباپی ناتورالیسم یا بازنمود اندیشه ی تخیلی؟ [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
تئاتر ارسطویی
مبانی تئاتر ارسطوئی با استناد به نمایشنامۀ «ادیپ شهریار» اثر سوفکلس [دوره 2، شماره 1، 1388]
ج
-
جاودانگی
مرگ یا جاودانگی تحلیلی روانکاوانه از غزلیات ویلیام شکسپیر [دوره 2، شماره 1، 1388]
چ
-
چسبندگی اشیاء
بینش همگن سازانه در متن نوشته های توصیفی امیل زولا: درباپی ناتورالیسم یا بازنمود اندیشه ی تخیلی؟ [دوره 2، شماره 2، 1388]
ح
-
حافظه کوتاه مدت
بررسی تاثیر حافظه کوتاه مدت بر توانایی یادگیری واژگان زبان انگلیسی فراگیران فارسی زبان از طریق تلفن همراه [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
حقیقت
نقد تفسیری یا نقد توصیفی؟ (تأثیر نقد بر خلاقیت های ادبی) [دوره 2، شماره 1، 1388]
خ
-
خوانش
نقد تفسیری یا نقد توصیفی؟ (تأثیر نقد بر خلاقیت های ادبی) [دوره 2، شماره 1، 1388]
ر
-
راهبرد های فراگیری زبان
پژوهشی پیرامون آموزش و بازخورد صریح راهبردهای فراگیری زبان: بررسی سن فراگیران [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
ردهشناسی زبان
بررسی سیر تحول زبانشناسی مقابلهای [دوره 2، شماره 1، 1388]
-
رژیم شبانه
بینش همگن سازانه در متن نوشته های توصیفی امیل زولا: درباپی ناتورالیسم یا بازنمود اندیشه ی تخیلی؟ [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
روساخت
نقد وبررسی ترجمۀ آلمانی قرآن رودی پارت [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
رویکرد آموزش ارتباطی زبان
آموزش زبان به کمک قصه [دوره 2، شماره 2، 1388]
ژ
-
ژان ژنه
از ابرسوژه تا ناسوژه جلوههای متناوب قدرت در نمایشنامهی سیاها اثر ژان ژنه [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
ژرف ساخت
نقد وبررسی ترجمۀ آلمانی قرآن رودی پارت [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
ژیلبر دوران
فضا و کارکرد تخیل در اثر ژان ژیونو : شاه سرگرمی ندارد [دوره 2، شماره 1، 1388]
س
-
سیاها
از ابرسوژه تا ناسوژه جلوههای متناوب قدرت در نمایشنامهی سیاها اثر ژان ژنه [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
سبک ترجمه
نقد وبررسی ترجمۀ آلمانی قرآن رودی پارت [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
سرنوشت محتوم
در جستجوی شبکه های تصویری و کلامی متن بیگانه اثر آلبر کامو [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
سن
پژوهشی پیرامون آموزش و بازخورد صریح راهبردهای فراگیری زبان: بررسی سن فراگیران [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
سوژه
از ابرسوژه تا ناسوژه جلوههای متناوب قدرت در نمایشنامهی سیاها اثر ژان ژنه [دوره 2، شماره 2، 1388]
ش
-
شخصیت پردازی
بررسی نقشمایه نامه در نمایشنامه هملت [دوره 2، شماره 1، 1388]
ع
-
عشق
مرگ یا جاودانگی تحلیلی روانکاوانه از غزلیات ویلیام شکسپیر [دوره 2، شماره 1، 1388]
غ
-
غزلیات شکسپیر
مرگ یا جاودانگی تحلیلی روانکاوانه از غزلیات ویلیام شکسپیر [دوره 2، شماره 1، 1388]
ف
-
فرهنگ زبان
آموزش زبان به کمک قصه [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
فضاهای بینابینی
فضا و کارکرد تخیل در اثر ژان ژیونو : شاه سرگرمی ندارد [دوره 2، شماره 1، 1388]
-
فضاهای کلی
فضا و کارکرد تخیل در اثر ژان ژیونو : شاه سرگرمی ندارد [دوره 2، شماره 1، 1388]
ق
-
قدرت
از ابرسوژه تا ناسوژه جلوههای متناوب قدرت در نمایشنامهی سیاها اثر ژان ژنه [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
قرآن
نقد وبررسی ترجمۀ آلمانی قرآن رودی پارت [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
قرآن پژوه
نقد وبررسی ترجمۀ آلمانی قرآن رودی پارت [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
قصه
آموزش زبان به کمک قصه [دوره 2، شماره 2، 1388]
ک
-
کتابهای درسی
بررسی کتابهای درسی سال تحصیلی 88 – 87 دورۀ ابتدایی از نظر میزان هماهنگی در استفاده از آوای میانجی /j/ به شکل حرف «ی» یا همزه «ء» [دوره 2، شماره 1، 1388]
گ
-
گاستون باشلار
فضا و کارکرد تخیل در اثر ژان ژیونو : شاه سرگرمی ندارد [دوره 2، شماره 1، 1388]
-
گفتمان
از ابرسوژه تا ناسوژه جلوههای متناوب قدرت در نمایشنامهی سیاها اثر ژان ژنه [دوره 2، شماره 2، 1388]
م
-
ماهیت انگیزه
انگیزه و نقش آن در رفع یا کاهش خطاهای زبان آموزان [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
مرگ
مرگ یا جاودانگی تحلیلی روانکاوانه از غزلیات ویلیام شکسپیر [دوره 2، شماره 1، 1388]
-
میزان هماهنگی
بررسی کتابهای درسی سال تحصیلی 88 – 87 دورۀ ابتدایی از نظر میزان هماهنگی در استفاده از آوای میانجی /j/ به شکل حرف «ی» یا همزه «ء» [دوره 2، شماره 1، 1388]
-
مضمون
بررسی نقشمایه نامه در نمایشنامه هملت [دوره 2، شماره 1، 1388]
-
مقایسه زبانها
بررسی سیر تحول زبانشناسی مقابلهای [دوره 2، شماره 1، 1388]
ن
-
نشانه-معناشناسی
از ابرسوژه تا ناسوژه جلوههای متناوب قدرت در نمایشنامهی سیاها اثر ژان ژنه [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
نظام تخیلی
بینش همگن سازانه در متن نوشته های توصیفی امیل زولا: درباپی ناتورالیسم یا بازنمود اندیشه ی تخیلی؟ [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
نظریه شناختی
بررسی تاثیر حافظه کوتاه مدت بر توانایی یادگیری واژگان زبان انگلیسی فراگیران فارسی زبان از طریق تلفن همراه [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
نقد توصیفی
نقد تفسیری یا نقد توصیفی؟ (تأثیر نقد بر خلاقیت های ادبی) [دوره 2، شماره 1، 1388]
-
نقد جدید
نقد تفسیری یا نقد توصیفی؟ (تأثیر نقد بر خلاقیت های ادبی) [دوره 2، شماره 1، 1388]
-
نقد روانکاوی ژک لکان
مرگ یا جاودانگی تحلیلی روانکاوانه از غزلیات ویلیام شکسپیر [دوره 2، شماره 1، 1388]
-
نقشمایه نامه
بررسی نقشمایه نامه در نمایشنامه هملت [دوره 2، شماره 1، 1388]
و
-
وجوه و نظایر
نقد وبررسی ترجمۀ آلمانی قرآن رودی پارت [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
وحدت سهگانه
مبانی تئاتر ارسطوئی با استناد به نمایشنامۀ «ادیپ شهریار» اثر سوفکلس [دوره 2، شماره 1، 1388]
ه
-
هم جوشی دلپذیر
بینش همگن سازانه در متن نوشته های توصیفی امیل زولا: درباپی ناتورالیسم یا بازنمود اندیشه ی تخیلی؟ [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
همگن سازی فضا
بینش همگن سازانه در متن نوشته های توصیفی امیل زولا: درباپی ناتورالیسم یا بازنمود اندیشه ی تخیلی؟ [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
هملت
بررسی نقشمایه نامه در نمایشنامه هملت [دوره 2، شماره 1، 1388]
ی
-
یادگیری از طریق موبایل
بررسی تاثیر حافظه کوتاه مدت بر توانایی یادگیری واژگان زبان انگلیسی فراگیران فارسی زبان از طریق تلفن همراه [دوره 2، شماره 2، 1388]
-
یادگیری واژگان
بررسی تاثیر حافظه کوتاه مدت بر توانایی یادگیری واژگان زبان انگلیسی فراگیران فارسی زبان از طریق تلفن همراه [دوره 2، شماره 2، 1388]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد