آ
-
آزاد، پریا
مقایسۀ عملکرد مترجمان زن از نسل جدید و گذشته در ترجمه واژگان تابو و بررسی تأثیرپذیری آنها از فرهنگ [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 113-133]
ا
-
احمدی، نیوشا
خاطره و آگاهی در گذر از درد تحلیل موردی شخصیت لوژین در رمان دفاع (دفاع لوژین) نوشته ولادیمیر نابوکوف [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 280-300]
-
احمدزاده هروی، شیده
بررسی تروما در داستان "یک موضوع موقتی" از جومپا لاهیری [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 55-71]
-
اسکندری، مهنوش
بررسی و مقایسه میزان ادبیت باب ششم گلستان سعدی و ترجمه روسی آن بر اساس معادله بوزیمان [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 61-89]
-
اسلامیه، راضیه
خوانش بوم-روانشناسانه رمان رویای حیوانی اثرباربارا کینگس الور [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 91-112]
-
امیری، آنیتا
بررسی عوامل بیوگرافی فرهنگی در کتابهای درسی نسل شش آموزش زبان آلمانی به غیر آلمانیزبانها با استفاده از نمونه آلمانیآموزان ایرانی [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 157-186]
ب
-
باقری، نرگس
اگزیستانسیالیسم» و «باور غلط» ژان پل سارتر در نمایشنامۀ اهریمن سپید اثر جان وبستر [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 239-259]
-
برادران جمیلی، لیلا
بحران ناشی از اندوه زیستمحیطی: مقابله با روان زخم زیستمحیطی و احساس آخرالزمانی در رمان آزادی اثر جاناتان فرنزن [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 187-207]
-
بردباری، زهرا
تطابق استراتژی های تاثیرگرایی عاطفی با اصول واقع انگاری احساسی در گفتمان روایی وسیکس [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 37-60]
-
بهمنی، کیهان
خاطره و آگاهی در گذر از درد تحلیل موردی شخصیت لوژین در رمان دفاع (دفاع لوژین) نوشته ولادیمیر نابوکوف [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 280-300]
-
بهنود، سعید
تطابق استراتژی های تاثیرگرایی عاطفی با اصول واقع انگاری احساسی در گفتمان روایی وسیکس [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 37-60]
پ
-
پیرنجم الدین، حسین
گفتمان مشقت (رعایا) و فراغت (نجبا) در قرون وسطی در حکایتهای کنتربری [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 73-93]
-
پروانه، فرید
ادبیات الکترونیک و داستان های وب محور چند وجهی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 13-36]
-
پرویزی، فریبا
سکسوئیشن و اختگی: بررسی روانشناختی امکانناپذیری روابط جنسی در رمان شکننده لیزا آنگر [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 135-160]
ت
-
تاجیک، بهاره
تسهیل فرآیند ادغام در فرهنگ میزبان در میان زنان مهاجر به علت شکل گیری هویت التقاطی در رمان خروجی غرب اثر محسن حمید [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 13-32]
-
تقی زاده، علی
تحلیل سبک شناختی داستان ضدّجنگ پسامدرن برمحور رمان سلّاخ خانۀ پنج از کورت وَنِگات [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 209-233]
-
تولایی، محمد
اگزیستانسیالیسم» و «باور غلط» ژان پل سارتر در نمایشنامۀ اهریمن سپید اثر جان وبستر [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 239-259]
ج
-
جلالی، مهری
تربیت معلم و شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان زبان انگلیسی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 211-238]
ح
-
حیاتی آشتیانی، کریم
تأثیرنقشهی ذهنی بر یادگیری واژگان متون داستانی با هدف پرورش استدلال و تقویت مهارتهای زبانی کودکان و نوجوانان ایرانی فرانسهآموز [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 235-261]
خ
-
خمیجانی فراهانی، علی اکبر
تربیت معلم و شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان زبان انگلیسی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 211-238]
-
خوش کلام پور، مهدی
سکسوئیشن و اختگی: بررسی روانشناختی امکانناپذیری روابط جنسی در رمان شکننده لیزا آنگر [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 135-160]
ذ
-
ذالتاش، هانیه
ادبیات الکترونیک و داستان های وب محور چند وجهی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 13-36]
-
ذریه حبیب، شکوفه
بحران ناشی از اندوه زیستمحیطی: مقابله با روان زخم زیستمحیطی و احساس آخرالزمانی در رمان آزادی اثر جاناتان فرنزن [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 187-207]
ر
-
رحیمی، احمدرضا
بررسی تروما در داستان "یک موضوع موقتی" از جومپا لاهیری [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 55-71]
-
رئوف زاده، نرگس
خوانش بوم-روانشناسانه رمان رویای حیوانی اثرباربارا کینگس الور [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 91-112]
ز
-
زرین جویی، بهمن
بحران ناشی از اندوه زیستمحیطی: مقابله با روان زخم زیستمحیطی و احساس آخرالزمانی در رمان آزادی اثر جاناتان فرنزن [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 187-207]
س
-
سجادی، بختیار
سکسوئیشن و اختگی: بررسی روانشناختی امکانناپذیری روابط جنسی در رمان شکننده لیزا آنگر [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 135-160]
-
سروش، محمد مهدی
تربیت معلم و شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان زبان انگلیسی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 211-238]
-
سعیدی، علی
بررسی و مقایسه میزان ادبیت باب ششم گلستان سعدی و ترجمه روسی آن بر اساس معادله بوزیمان [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 61-89]
-
سلامی، علی
مفاهیم بوم گرای فلسفهی سوئدنبرگ در منتخب اشعار ویلیام بلیک [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 263-285]
-
سهیل، کیان
خاطره و آگاهی در گذر از درد تحلیل موردی شخصیت لوژین در رمان دفاع (دفاع لوژین) نوشته ولادیمیر نابوکوف [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 280-300]
ش
-
شب رنگ، هدا
تسهیل فرآیند ادغام در فرهنگ میزبان در میان زنان مهاجر به علت شکل گیری هویت التقاطی در رمان خروجی غرب اثر محسن حمید [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 13-32]
-
شریف، نگار
تطابق استراتژی های تاثیرگرایی عاطفی با اصول واقع انگاری احساسی در گفتمان روایی وسیکس [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 37-60]
-
شرکت مقدم، صدیقه
تحلیل ترجمۀ فارسی « خواب لیلا» سرودۀ لوکنت دو لیل بر پایۀ آراء آنری مشونیک [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 115-136]
-
شعیری، حمیدرضا
تأثیرنقشهی ذهنی بر یادگیری واژگان متون داستانی با هدف پرورش استدلال و تقویت مهارتهای زبانی کودکان و نوجوانان ایرانی فرانسهآموز [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 235-261]
-
شوبیری، لیلا
تأثیرنقشهی ذهنی بر یادگیری واژگان متون داستانی با هدف پرورش استدلال و تقویت مهارتهای زبانی کودکان و نوجوانان ایرانی فرانسهآموز [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 235-261]
ص
-
صحاوی، شهرام
نقش علم صرف و دانش واژه سازی بر فراگیری و گسترش واژگان بالقوه آلمانی [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 33-54]
ع
-
عبدی راد، افسون
بررسی الگوی کنشی نظریه گرماس در جهانهای موازی :مطالعه موردی رمان 1Q84 اثر هاروکی موراکامی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 161-182]
غ
-
غفوری، علی اصغر
تحلیل سبک شناختی داستان ضدّجنگ پسامدرن برمحور رمان سلّاخ خانۀ پنج از کورت وَنِگات [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 209-233]
ف
-
فاضل زاد، آرمین
توانش تعاملی و آهنگ در آموزش آلمانی [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 93-114]
-
فیروز آبادی، سعید
ضرورت آموزش کاربردشناسی آلمانی درراستای کاهش خطا درزبان آموزان ایرانی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 183-209]
ک
-
کارنوا-ترابی، دومینیک
نگاهی به چهارگانه ادبی ژوریس کارل هویسمانس، برپایۀ نظریۀ بوردیو و تاثیر عادت واره ها [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 137-156]
-
کافی، لیلی
خاطره و آگاهی در گذر از درد تحلیل موردی شخصیت لوژین در رمان دفاع (دفاع لوژین) نوشته ولادیمیر نابوکوف [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 280-300]
-
کریمی حیدری، سپیده
تأثیرنقشهی ذهنی بر یادگیری واژگان متون داستانی با هدف پرورش استدلال و تقویت مهارتهای زبانی کودکان و نوجوانان ایرانی فرانسهآموز [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 235-261]
-
کیوان، شفیقه
تصویر نویسنده به مثابۀ موزاییست: بررسی «موزاییک» از منظر لوسین دلنباخ در نوشتار پارهپارۀ ویرجینیا وولف [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 261-280]
گ
-
گلفام، ارسلان
بررسی الگوی کنشی نظریه گرماس در جهانهای موازی :مطالعه موردی رمان 1Q84 اثر هاروکی موراکامی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 161-182]
-
گودرزپورعراق، افسون
ضرورت آموزش کاربردشناسی آلمانی درراستای کاهش خطا درزبان آموزان ایرانی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 183-209]
ل
-
لک، مرتضی
خوانش بوم-روانشناسانه رمان رویای حیوانی اثرباربارا کینگس الور [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 91-112]
م
-
متین پارسا، لعیا
مفاهیم بوم گرای فلسفهی سوئدنبرگ در منتخب اشعار ویلیام بلیک [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 263-285]
-
مرادی، مهین
نقش علم صرف و دانش واژه سازی بر فراگیری و گسترش واژگان بالقوه آلمانی [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 33-54]
-
مسگرزاده اقدم، لیلی
نقش علم صرف و دانش واژه سازی بر فراگیری و گسترش واژگان بالقوه آلمانی [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 33-54]
-
مغروری، شهرزاد
نگاهی به چهارگانه ادبی ژوریس کارل هویسمانس، برپایۀ نظریۀ بوردیو و تاثیر عادت واره ها [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 137-156]
-
مقتدر، سیما
ضرورت آموزش کاربردشناسی آلمانی درراستای کاهش خطا درزبان آموزان ایرانی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 183-209]
-
منتخبی بخت ور، نرگس
ادبیات الکترونیک و داستان های وب محور چند وجهی [دوره 20، شماره 30، 1402، صفحه 13-36]
-
مهدی پور حدیقه، علیرضا
گفتمان مشقت (رعایا) و فراغت (نجبا) در قرون وسطی در حکایتهای کنتربری [دوره 20، شماره 31، 1402، صفحه 73-93]