Critical Language and Literary Studies
بررسی اثر به‌کارگیری اصول آموزش مغز-محور بر فراگیری و به یادآوری لغات توسط زبان‌آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی

علیرضا مشکین مهر؛ مهدی پورمحمد؛ موسی نوشی کوچکسرایی؛ محمود تلخابی

دوره 16، شماره 22 ، خرداد 1398، ، صفحه 239-270

https://doi.org/10.29252/clls.16.22.239

چکیده
  رویکرد بیشتر مطالعات با موضوع بررسی تأثیر به‌کارگیری اصول آموزش مغز-محور در یادگیری، پیاده‌سازی این اصول به صورتی کلی، در طراحی محتوا و محیط تدریس است. با توجه به اقتباس این اصول از ساختار و کارکرد مغز انسان، به نظر می‌رسد به‌کارگیری هر یک، به تنهایی و یا تلفیق چند اصل، نتایج ملموسی به دست دهد. هدف این پژوهش بررسی اثر اصل به‌کارگیری ...  بیشتر