Critical Language and Literary Studies
بررسی درک مفهوم استقلال یادگیری معلمان و زبان آموزان در ایران و ترکیه

ساسان بالغی زاده؛ مریم مقیمی

دوره 18، شماره 26 ، تیر 1400، ، صفحه 15-34

https://doi.org/10.52547/clls.18.26.15

چکیده
  هدف از مطالعه حاضر بررسی میزان برداشت مفهوم استقلال یادگیری معلمان و زبان آموزان ایرانی و نیز معلمان و زبان آموزان اهل ترکیه می باشد.شرکت کنندگان  این مطالعه را 490 نفر که شامل 95 نفر معلم مرد، 81 نفر معلم زن، 155 زبان آموز مرد و 159 زبان آموز زن می باشد تشکیل می دهند  که از دو آموزشگاه زبان انگلیسی شکوه در ایران و برلیتز در ترکیه انتخاب ...  بیشتر