Critical Language and Literary Studies
بررسی تحلیلی تئوری و ویژگی های نوول در ادبیات قرون هجده و نوزده آلمان

ابراهیم استارمی

دوره 10، شماره 14 ، اردیبهشت 1394، ، صفحه 111-130

چکیده
  با توجه به رویکرد نوین در آموزش زبان آلمانی و گرایش به استفاده از متون ادبی در کلاس­های آموزشی به جای متون روزمره، اهمیت آموزش ادبیات روایی به خصوص نوع ادبی "نوول"[1] و نقش مثبت آن در آموختن زبان به دلیل ویژگی­های بی بدیل و جذابیتش، آشکارتر می­شود. در ادبیات روایی هر نوع رخدادی که روایت و تعریف شود، از آن اغلب با عنوان کلی "داستان"[2] یاد ...  بیشتر