Critical Language and Literary Studies
بررسی گستردگی و دشواری زیرمهارت‌های خواندن و درک مطلب با استفاده از مدل تشخیصی شناختی جی‌دینا

زهرا جاویدان مهر؛ محمد رضا عنانی سراب

دوره 14، شماره 19 ، آبان 1396، ، صفحه 99-118

چکیده
  چکیدهمهارت خواندن و درک مطلب یکی از مهمترین مهارتهای زبان انگلیسی، به‌ویژه در سطح آکادمیک می‌باشد. این مهارت به تنهایی و در کنار مهارتهای دیگر و از زوایای مختلف در حوزه آموزش و همچنین سنجش مورد بررسی قرار گرفته است. یکی از مولفه های مورد تحقیق، در زمینه سنجش آموزشی، زیرمهارتهای ساختاری مهارت خواندن است. آنچه در پژوهش حاضر بررسی می ...  بیشتر