Critical Language and Literary Studies
تأثیر‌‌‌ آموزشی‌‌‌ سمینار ‌‌سقراطی‌‌‌ در پرورش‌‌ تفکر‌‌ انتقادی‌ ‌دانشجویان‌ ‌‌ادبیات‌

سمانه افقری؛ هلن اولیایی نیا

دوره 12، شماره 16 ، اردیبهشت 1395، ، صفحه 31-53

چکیده
  اهداف‌‌ این‌ ‌پژوهش‌‌‌ بررسی‌‌ تأثیر‌ سمینار سقراطی‌‌‌ در ایجاد تفکر‌ انتقادی‌‌ به‌‌‌عنوان‌ منبعی‌‌ برای‌‌‌‌ بهبود یادگیری‌ ادبیات در دانشجویان‌‌ ادبیات‌ سال ‌‌آخر‌ ایران‌ بود و همچنین‌ بررسی‌ اینکه‌ تا چه ‌حد این روش‌ جایگزین، از رضایت معلمان‌ و دانشجویان ادبیات‌ برخوردار بوده‌ است. برای این منظور، از ...  بیشتر